Dutch IPTV

Terugbetalingsbeleid

WELKOM BIJ DUTCH IPTV

Wij geloven 100% in onze producten. We doen elke dag ons best om u blij te maken en een glimlach op uw gezicht te toveren met onze service, maar we begrijpen dat onze IPTV-abonnementen niet altijd perfect voor iedereen kunnen werken. Als u niet tevreden bent met uw aankoop of als u een probleem heeft dat wij niet kunnen oplossen waardoor het systeem onbruikbaar wordt, geven wij u graag uw geld terug.

Hoe dien je een restitutieverzoek in ?

Noteer uw transactieverzoek-ID in het onderwerp: “Refund Request” en een beschrijving in uw e-mail van de problemen die u ondervindt en de reden voor dit verzoek. Om sommige redenen moet u ons de proefdrukken sturen, wij sturen u de proefdrukken naast ons werk en de dingen die we hebben opgemerkt en we moeten u ook laten zien hoe u ons standpunt en onze beslissing beter kunt uitleggen, gedetailleerder en transparanter.

Voorwaarden :

Begrijp en accepteer dat we vanwege technische problemen geen restitutie kunnen verlenen, tenzij u ons toestaat te proberen deze op de juiste manier op te lossen en u te helpen. Als we uw probleem niet binnen 48 uur kunnen oplossen, betalen wij uw geld terug. 

Begrijp en accepteer dat we vanwege technische problemen geen restitutie kunnen verlenen, tenzij u ons toestaat te proberen deze op de juiste manier op te lossen en u te helpen. Als we uw probleem niet binnen 48 uur kunnen oplossen, betalen wij uw geld terug. 

We betalen alleen het volledige bedrag van de aankoop terug die in minder dan 7 dagen is gedaan voor het premiumplan. Alle andere terugbetalingsverzoeken worden gedeeltelijk terugbetaald volgens de periode die voor het abonnement wordt gebruikt. Het IPTV-ondersteuningsteam neemt contact op met gebruikers voor alle terugbetalingsgevallen.
Let op: Elke terugbetaling duurt doorgaans 20-90 werkdagen en het is niet mogelijk deze periode te verkorten. Onze betalingsverwerkers behandelen terugbetalingsverzoeken. We zullen ons best doen om elke gebruiker onmiddellijk terug te betalen nadat hij de bestelling heeft gezien en de gebruikersgegevens heeft geverifieerd.

We zullen geen restituties of gedeeltelijke restituties uitvoeren als :

De klant was niet tevreden/over de kanaalopstelling of de prestaties.
We raden elke klant aan om een ​​proefperiode te volgen voordat hij een pakket van 1-12 maanden koopt.
Wanneer een gebruiker zijn box en systeem niet aan zijn kant kan instellen:
Wij zullen onze beste ondersteuning bieden bij het opzetten van boxen, hardware, applicaties en systeem in alle gevallen van hulpverzoeken.

Als sommige kanalen vastlopen, bufferen of soms niet werken :

Hoewel bijna al onze servers stabiel zijn, lopen sommige kanalen om verschillende redenen soms vast of werken ze niet, maar niet permanent. Onze deskundige technici zijn altijd bezig met het repareren ervan.

Meestal zijn deze problemen tijdelijk en worden ze veroorzaakt door de volgende redenen:
– Klantfluctuaties op internet.
– Een probleem met de box/applicaties/clientconfiguratie in het algemeen.
– Uw ISP heeft een probleem.
– Het kanaal is offline vanaf de serverkant.
– De klant bedenkt zich en wil zich afmelden/wisselen tussen servers.
– Serverupdate/herstart aan onze kant (wekelijkse prestaties essentieel).

In het geval dat de gebruiker/klant zijn IPTV-abonnement gedurende 7 dagen niet kan bekijken vanwege een serverprobleem of andere problemen veroorzaakt door ons en onze kant, zullen we de volledige pakketprijs terugbetalen of alle verspilde tijd gratis aan uw abonnement toevoegen + een extra bonus waar we samen over kunnen onderhandelen.

Let op: Vraag geen terugbetalingsverzoek voor een proefperiode van 24 uur aan.

Uitzonderingen

We behouden ons het recht voor om een ​​terugbetalingsverzoek af te wijzen als we vaststellen dat een klant niet in aanmerking komt voor terugbetaling onder dit beleid.

Bel ons

Als u vragen heeft over ons restitutiebeleid, neem dan contact met ons op:

Signup to our Newsletter to get updates on promotions.

You cannot copy content of this page